dimarts, 11 de juny del 2013

Valoració del bloc

El treball del bloc m'ha suposat tot un repte personal, ja que la meva ignorància cap a aquesta eina de treball era un fet. A partir de la meva tasca en ell, he pogut comprovar els seus beneficis en relació al propi procés d'aprenentatge, en augmentar el propi coneixement en relació a les noves tecnologies, en conèixer els beneficis a partir de la visita a altres blocs, ja que són una font d'enriquiment. 

La seva utilització m'ha obligat a anar amb molta cura en l'exposició de les meves reflexions, a cuidar molts els aspectes, la presentació, el contingut... perquè sigui el més clar possible. Això m'ha suposat un gran esforç, ja que el fet de reflexionar obliga a qüestionar-se sobre les pròpies actuacions i la dels altres, i a saber expressar-les. Crec que més o manco, he sabut reflectir allò que he volgut transmetre. Per altra banda, les activitats que se'ns han demanat per anar confeccionant-lo m'han resultat molt adients tant en la temàtica com en la seva estructura. Crec que la plasmació d'aquesta feina resulta molt atractiva pels visitants i per un mateix. A més, la revisió dels blocs per part de les mestres ens ha ajudat a millorar certs aspectes que ens mancaven. 

M'ha sorprès gratament la seva utilització, ja que en un principi pensava que seria molt difícil, però he pogut comprovar que amb la pràctica, resulta una eina molt fàcil de manejar. No obstant, he tingut una certa dificultat a l'hora de penjar el powerpoint del nostre projecte, ja que només m'ha quedat fixat l'enllaç d'aquest, però de totes maneres he comprovat que es pot consultar. 

La visita a altres blocs m'ha resultat molt interessant per conèixer altres experiències, per comprovar  com es duen a terme algunes pràctiques, la plasmació d'idees per poder utilitzar-les. Crec que el fet de compartir tot això, ajuda a un mateix a ser conscient del propi procés d'aprenentatge com de l'enriquiment d'aportacions i comentaris.

Esper que aquest bloc no es quedi aquí, sinó que sigui el seu començament i endavant!

Etiquetes treballades:

1.2  reflexiono sobre elements que porten a una bona actuació professional.
2.6  argumento el que he fet i per què


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada